joi, 27 martie 2008

Din trecut adunate, inapoi spre el date!

Am avut si eu la viata mea experientele mele amoroase.
Doua.
Prima... intinsa inutil ca pe o ata prea scurta de-a lungul a 6 ani (6 ani!!!).
L-am iubit pe nemernicul asta cu ochi de culoarea dolarului (cum il "alintam"). Nu stiu de ce.
Si undeva pe la sfarsitul anului trecut- hop, Maria Sa, la 2 metri de mine! Ma gandeam ce sa fac, sa ma fac vazuta, sa il salut, sa ce?! Si am decis sa nu ma fac remarcata in nici un fel atunci(nu-mi statea parul la fel de bine cum as fi vrut) si sa-l sun, fin'ca se pare ca ma cam manca, a doua zi.
Zis si facut! Ne intalnim si incep povestile adunate in peste 3 ani de cand nu ne vazusem. El- singur, agatat de niste relatii fade, cu niste femei care l-au tratat asa cum i-am dorit eu in ratacirile mele. Eu-intr-o relatie cum nu poti sa ai decat una-n viata!
Buuuuun, deci roata se intoarce, roata se invarte, alea alea...
Si am vorbit, si ne-am privit, si ma gandeam ca e aproape, ca cel dupa care am bocit ca o mare proasta e in fata mea... si amintirile curgeau si se innodau trecutul cu prezentul, tradarile cu regretele si amagirile cu minciunile... si toate impreuna roiau in capul meu ca un stol de ciori bete...
- Simt ca langa tine nu mai am de ce sa vorbesc, ca tu ma cunosti cel mai bine.
- ...
- Nu ai senzatia ca timpul a stat pe loc si noi suntem in continuare asa cum eram odata?
- ...
- E asa de bine sa fiu cu tine!
- ...
- Imi place sa-ti tin mana in palmele mele.
- ...
- Iti amintesti ...aia si aia si ... cealalta?!!
- Mda...(imi aminteam, cum nu?!! toate minciunile lui de crai, toate starile de nervi, de neputinta si toate amintirile pe care eu le impachetasem frumos in hartie colorata ca o dementa mandra de iubirea ei, si cum il asezasem eu, ca o cretina, deasupra tuturor...)
- Pot sa te sarut?
- Aaaaaaaaaaaaaaa
Nu! Nu poti! Nu poti sa apari si sa ai impresia ca nimic nu s-a schimbat, ca numai pt tine, specialul, timpul a ramas in loc, ca sa te astepte sa te intorci! Nu, nu poti sa te insinuezi in prezentul meu cu amintirile tale, nu poti sa ai pretentii, nu poti sa ma suni cand iti spun sa nu ma suni!
Si uite-asa, am descoperit eu ca trecutul ramane trecut, ca fiind buna si proasta culegi mari satisfactii la un moment dat(:))) stiu ca nu e cea mai fericita exprimare, dar e cea mai potrivita), ca daca esti nemernic, peste nemernici dai... Intalnirea asta a fost ca trezirea dimineata. A nu se intelege ca imi pare rau ca l-am cunoscut, ca nu am invatat nimic de la el si ca tot ce a ramas din relatia asta e un cos plin de regrete si de dezamagiri. Nu. A fost relatia pe care am fost capabili sa o avem atunci, cu bucuriile ei, cu multa implicare (mai ales din partea mea), cu amintiri SI frumoase, o relatie care m-a facut sa vibrez din toate incheieturile si m-a urcat pe cele mai inalte culmi ale simtirii si ale daruirii, cu un om care ma facea sa ma imbat din Cola (Cola!) si care ma vrajea pt ca aveam disponibilitatea de a fi vrajita, pe care il iertam cand ma mintea (lucru de care nu sunt mandra). Da, el e omul care a contribuit, intr-un fel, in felul lui (si ma enerveaza ca stie asta) la ceea ce sunt astazi. Adica, colac peste pupaza, in final, a dat cu +! Cu plus, deci.

2 comentarii:

I have green eyes... spunea...

haha, been there, done that!
bravos :D

Ambasadoarea spunea...

Noi toate;)