vineri, 28 martie 2008

Fuckin' good thing

Mi se pare greu, foaaaaaarte greuuuu, sa gandesti pozitiv in fiecare moment din fiecare zi a vietii tale. Dar vreau sa incep sa gandesc asa!
Stii cum e?! Da, simplu ca apa de ploaie,"esti ceea ce gandesti" si "lumea este propria ta oglindire".

Eu nu sunt nici optimista, nici pesimista de fel, cred ca ma legan undeva intre. Asta pt ca, nu stiu cum, inca mai reusesc sa nu le iau chiar pe toate in serios ... si ma gandesc ca ar fi pacat sa nu izbucnesti in ras dupa ce ai dat foc balconului cu ceara epilatoare (dupa ce focul e stins, sa ne intelegem!), ce putea sa se intample?!! Exploda aragazul, sarea in aer apartamentul si noi cu el (nici macar nu ajungeam complet epilata pe lumea cealalta, not good), dar sa dezvolt ar insemna sa intru in alta poveste, pe care o evit cat pot si eu...

Totusi, tot timpul am ceva de comentat, tot timpul imi urlu parerile, de multe ori rautacioase, nu spun niciodata "imi pare rau", "te iubesc" din Paste-n Craciun, autoritara si incapatanata ca un general iesit la pensie, am fost o bestie nesimtita toata perioada liceului (is la cura de cativa ani, se pare ca am sanse sa scap), is rea mai ales cu cei mai apropiati dintre apropiatii mei, cred despre mine ca sunt prea tare (nu sunt, de fapt, nu asa des cum as vrea, cel putin) si multe, multe alte trasaturi definitiv lipite de mine. Esenta e buna, saraca, dar daca coaja e alterata de factori externi, io ce sa fac?!

Oricum, ma straduiesc sa nu mai fiu asa, o sa inlatur toti demonii secatori de energie pozitiva, o sa ma gandesc ca lucrurile bune se intampla oamenilor buni (eu fiind, totusi, un om bun! Bun!!!) si viata mea o sa fie o cale (neaparat lunga) presarata cu panselute roz parfumate ;;)

Niciun comentariu: