luni, 10 martie 2008

Planuri pentru Iris a mea

In liceu citeam mult.

Cand am citit prima oara Iona, m-am gandit ca vreau si eu o banca de lemn in mijlocul marii. Sa fie ca un lacas de stat cu capul in maini in mijlocul sufletului meu.

Am si eu o fata, pe Iris! Neconceputa inca...
Si am facut multe planuri pt ea. O sa citeasca mult, mai mult ca mine, si o sa mearga la Sighisoara si la Vama Veche, o sa asculte Iris si Urma si Byron si Bon Jovi si Vama si ... O sa stie sa inoate si o sa invete sa iubeasca marea, o sa stie sa picteze si sa cante si o sa mearga in Egipt si in India si in Brazilia si peste tot si o sa aiba ochii mari si negri ca de caprioara si parul carliontat si negru si o sa fie speciala si toti or sa-i spuna asa. Si o sa aiba noroc si bani si dragoste si orgasm. Pe toate.

6 comentarii:

Gingasia spunea...

:)))

Anonim spunea...

Lasa copilul sa faca ce vrea! Las-o pe mana mea. Cu pictatul si cantatul... nu stiu ce sa zic. Dar avand genele tale... adica nu vreau sa te descurajez, nu trebuie sa te superi pe Iris... Mai bine o lasi cu mine. Macar pana la 16 ani. :D

Isis

Ambasadoarea spunea...

Pai eu zic asa: un mediocru+un mediocru=un geniu, macar unul mic:)
Asta o sa-ti fie soarta, oricum, sa stai cu ea cat se plimba ma-sa prin toate colturile lumii:))

Anonim spunea...

esti prea plina de speranta...cred ca iris a ta o sa cam aiba de patimit,sarmana...ai vise marete,dar sunt ale tale,nu i le baga pe gat.poate iris va dori o alta lume,fara bon jovi, fara vama veche,fara...tine.ma tem ca biata iris va veni mult prea tarziu,in niste vremuri in care nimic din ceea ce-i vei putea oferi nu-i va trebui.

sepia

Ambasadoarea spunea...

Tu n-ai auzit ca ce se naste din pisica soareci mananca?!

ana spunea...

....si maine vine Iris.....sa te tii de promisiune;)