vineri, 11 aprilie 2008

Ambasadoarea a luat-o rara

Gata, recunosc. Mi-a fost rusine(;;), m-am simtit oropsita si nedreptatita, am zis ca nu e pt mine, ca eu nu am nevoie de asa ceva, ca nu-mi trebuie, ca se poate si fara, iete ca nu!
De miercuri is la diete. Diete crunte, odioase. Cu salate delicioase dar miiiiiiiici, cu cantarit fiecare imbucatura. Cred ca am innebunit. Toti imi spun ca am innebunit. Dar ma tin tare. Am rezistat in fata atacurilor omletei, ficateilor cu usturoi si a vinetelor cu maioneza care ma ademeneau si ma provocau cu mirosurile lor....ihhh, le urasc! Si cel mai mare rau dintre toate, arderea a 200 de calorii pe draga mea de bicicleta, o urasc si pe ea! Ma dor toate, mi-e foame mereu! Desi nu-s in nici un caz grasa, mi s-a facut dor de abdomenul meu cu patratele de acum ceva ani, si am zis sa incerc sa-l recuperez. Daca si cum voi reusi...we'll see...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Rezisti?

Ambasadoarea spunea...

Cu greu;) Tentatiile sunt peste tot, sub toate formele, culorile si mirosurile posibile:)