marți, 15 aprilie 2008

Visele nu mor

E flatant, oricum ai lua-o, sa fii personajul principal intr-un vis erotic.

E induiosator sa fii sunat de un prieten care vrea sa stie cum iti e ziua, pt ca azi-noapte aveai un accident de masina mortal. In vis.

Nu stiu de unde (sau poate ca da) si cum (desi am o banuiala) dar de fiecare data cand dorm cu cineva sau langa cineva sau daca vad pe cineva dormind, tot ce imi vine in minte e (mai bine nu spun) ... ih ... nu-i vad ca pe niste oameni dormind si atat, ci ca pe oameni morti (si de aici imaginatia o ia razna si toata suita prinde contur si uneori pare aievea si e atat de greu, parca din momentul ala, din imaginea aia se desprinde una paralela, una neagra, una plina de detalii si simt, le simt pe toate ... ). Stiu ce e, de unde vin toate astea. E teama! Visele astea au pete de durere pe ele. Dureri reale si prezente. ELE nu se ingroapa.

Are toata lumea vise repetitive pe care ar vrea sa le povesteasca dar efectiv, nu sunt cuvinte?! Doar imagini. Rupte. Intrepatrunse. Vagi.

Visez.
In culori.
Alb-negru.
Dimineata sau noaptea.
In tren sau in pat.
Pe malul marii sau in gradina.

Azi sunt actrita, maine o vad pe mama spanzurata in casa scarii.
Acum am prieteni printre vedete, altadata fac sex salbatic cu un tip chel odios.

Sunt zeci de categorii de vise.
Sunt vise in stransa legatura cu realitatea si vise atat de nebunesti ca nici nu le poti descrie.
Vise care iti amintesc cine poti fi (nu cine esti) si vise care te trag de urechi.
Vise care surprind sentimentele tale fata de cei dragi in cele mai monstruoase imagini. Vise pe care le vrei uitate.
Vise care iti raman pe buze. Si in suflet.
Vise ... Toate sunt vise ...

Visele nu mor.

2 comentarii:

Liana spunea...

Ti-am citit blogul asta de nu stiu cate ori. Visele nu mor. Nu dispar. Se reinventeaza. Dar reinventarea asta a lor nu inseamna ca de fapt visul original dispare? Si disparitia nu inseamna moarte? I'm confused...

Ambasadoarea spunea...

Da, inseamna si asta. Eu insa, m-am referit(sau am vrut sa ma refer)la visele repetitive. Poate ca pe parcurs m-a luat valul si am mai schimbat macazul;)