miercuri, 30 iulie 2008

Cea mai cea

Tell me, care e cartea cea mai cea pe care ati citit-o? Ma roggg, una dintre ele...

Nu, eu nu ma pot hotari daca imi plac mai mult cartile lui Eliade decat cele ale lui Dumas, daca Shogun-ul mi-a placut mai mult decat Crima si pedeapsa, daca Patul lui Procust m-a facut sa vibrez mai mult decat Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi, daca mi se va sterge din minte ce mi-au lasat Invitatie la vals si Scrisoarea de dragoste ale lui Drumes (desi nu e loc de comparatie intre nici una dintre ele) si cel mai mult si mai mult imi place cum o carte buna te ia de mana si te poarta in lumea ei ...

Sunt o proasta. Si ma enervez pentru ca nu ma tratez.

8 comentarii:

vyanna spunea...

cartile lui Drumeeeees..
te iubesc de azi, pentru toata viata! :)

Ambasadoarea spunea...

Ma uit ca proasta in chenarul asta alb si ce sa scriu... ce sa scriu... mai bine mai zi ce alte carti mai ai ... intiparite pi creier;)

Liana spunea...

Deci... Invitatie la Vals, Scrisoare de dragoste, Elevul Dima dintr-a saptea... am plans ca proasta la ele. Cu lacrimi de crocodil.

Patul lui Procust nu l-am putut citi pana la capat.

Shogun m-a sarit dar TaiPan, Gai Jin, Changi si Nobila Casa au creat saptamani de nopti albe.

Crima si pedeapsa m-a enervat si Ultima noapte de, intaia noapte de m-a facut sa imi formez parerea ca barbatii sunt prosti si femeile curve (neschimbata nici pana in zilele noastre).

Carti care m-au marcat... Ciresarii. Medelenii lui Teodoreanu si cam tot ce a scris ... Lorelei s-a lipit cel mai mult de mine.

Pasarea Spin... desi asta... uhm... eu as fi scris-o altfel.

Dumas si ale lui aventuri. Jules Verne. Sven Hassel.

Si tocmai am constatat ca sunt incoerenta. :) Asa ca ma opresc.

Ambasadoarea spunea...

Pe mine Anna Karenina m-a enervat.

World Wide Alinoi spunea...

Tinand cont ca te-am descoperit nu de foarte multa vreme, am zis sa recitesc si de prin urma, cat (a se citi DACA) iei tu pauza.
Si-am dat peste postul asta la care ma simt obligata sa dau cu batul (si asta nu pentru ca a fost scris de ziua mea :P).
So... carti care m-au marcat pe mine si pe care le recomand cu draga inima (ma rezum la 5):
1. Luni de fiere - Pascal Bruckner. E... greu de explicat, mai bine o citesti. Eu n-am reusit sa ma despart de ea, pana n-am terminat-o.
2. Nunta in cer - Eliade. Am citit-o de 3 ori si-as mai reciti-o de n ori
3. Colectionarul - Faulkner
4. Eseu despre orbire – Jose Saramago
5. Dragostea in vremea holerei – Marquez
Si daca n-as fi zis ca ma rezum la 5 carti, as mai fi adaugat si Mitul democratiei (Lucian Boia).

Ambasadoarea spunea...

As vrea sa stiu si cum te cheama, ca sa-mi fie mai usor sa ma adresez:)

Ma bucura tare mult recomandarile tale, asta si incercam sa aflu prin postul asta, din pacate nu au fost asa multe reactii cum as fi dorit. Nu am citit decat "Nunta in cer" si asta, acum multi ani, cand devoram tot ce prindeam, pe celelalte le-am trecut deja pe lista mea;;)

World Wide Alinoi spunea...

Alina :)

World Wide Alinoi spunea...

Erata: Colectionarul e scris de John Fowles, nu de William Faulkner :)