luni, 28 iulie 2008

Postul e al tau

- Nu va suparati, aveti si paturi aici?
- Daca te uiti in ochii mei nu o sa le vezi...

Stiu ca vrei sa fii vanzatoare intr-un magazin de mobila/imbracaminte/bijuterii s. a. Sau ... daca ma uit bine la tine, poate ti-ar sta bine in spatele tejghelei intr-o consignatie vanzand tigari varsate. Nu? Sigur? A, meriti mai mult, esti o fitoasa, ai terminat deja 9 clase si crezi ca nu te vede nimeni cand te scarpini in fund surazand languros. Ok, am inteles, astepti mai mult de la viata. Corect. Trebuie sa te avertizez ca e foarte complicat, locurile sunt limitate, se intra in urma unui concurs, si doar cele cu adevarat bune vor reusi. Sa nu-ti faci iluzii, concurenta e mare, dar merita sa incerci, doar asa vei ajunge in culmea desavarsirilor personale, te vei slefui si vei depasi noi si noi praguri ...
de nesimtire.

Stiu ca vrei. Stiu ca poti. Merita sa te bagi.
Daca ti-ai pierdut cei 7 ani de-acasa in drumul tau spre... glorie. Daca uiti sa te speli pe dinti dimineata pentru ca ai Orbit in poseta si ti-a spus tie cineva ca curata si in locurile greu accesibile.
Daca ti se pare o impertinenta sa vina clientii in magazin si te deranjeaza cu intrebarile lor stupide, gen Cat costa? Cand poate fi livrat? Mai aveti si alte culori, alte marimi?, etc.
Daca nu esti in stare sa deschizi gura (sa saluti, nu de altceva) cand ti se spune Buna ziua!
Daca ai o atitudine de putoare dezgustata, o greata si o indiferenta (sa nu mai zic de sictirul din dotare) specifice femeilor care au incercat sa deschida poarta intelepciunii si a bunului-simt si au trantit-o speriate/dezamagite/oripilate inapoi, de teama ca ar putea fi contagios ...
Felicitari, postul e al tau! Il meriti!

4 comentarii:

vyanna spunea...

:))).. cata dreptate aaaaaaaaaaaaai!

Ambasadoarea spunea...

Eu una m-am saturat de ele si ma tot intreb unde merg sa se ... specializeze pt. ca am senzatia ca merg toate la aceleasi cursuri.

Liana spunea...

Deci mi se confirma inca o data ideea ca nu sunt eu nebuna. Eu am ajuns la concluzia ca e ceva conditie la angajare :))

Ambasadoarea spunea...

Sigur e.

Si ma bucur ca nu se intampla doar in orasul meu:))