vineri, 15 august 2008

Mi se spune sefu'

Sunt un prost oarecare. Mi se spune sefu'. Am cele 8 clase primare. Toate. Ma invidiaza toti. Ma uit la voi din spatele ochelarilor mei fensi si scuip printre dintii cariati. Pentru ca sunt smecher. De cand s-au desfiintat ceapeurile nu am mai muncit nicaieri. Paradoxal, bani am. Si stiu ce sa fac cu ei. Imi iau lanturi. Nu, nu pentru vacile care dorm in camera alaturata. Imi cumpar covoare cu portretul meu. Mama mi-a zis ca is frumos. Nu cred ca am incetat sa fiu. Am crescut de atunci, in inaltime nu asa mult, dar burta e dovada mea ca o duc bine. Si stiu sa folosesc scobitoarea, nu o port degeaba in stanga gurii molfoind-o languros. Am masini. Masini tari. Nu le conduc eu. Pentru ca eu sunt sefu'. Unii spun ca nu o fac pentru ca nu stiu sa citesc un semn, un indicator. Eu ii banuiesc ca sunt invidiosi, ca viseaza la prestanta mea. Femei am. Proaste oarecare, ar spune rautaciosii. Vin la sedinte si imi expui teorii irefutabile conform careia angajata nu e subordonata in sensul aflarii sale in pozitie orizontala sub sef. Pai ce, fa, io-s prostu' tau?! Io-s sefu', fa, si stiu ca ma injuri.

Niciun comentariu: