marți, 5 august 2008

Sedusă şi abandonată

Unde pleci cu toate planurile mele la subsuoară?


Le-ai împachetat în grabă şi fugi de parcă ţi-ar fi ruşine, cu părul vâlvoi ca o amantă surprinsă în timpul orgasmului, cu un zâmbet satisfăcut în colţul gurii, jubilând mulţumită de tine.
Ai o răutate în ochii ăia mari ca două clopote de parcă eu ţi-aş fi furat ţie ceva, nu invers.

Ai putea să mai rămâi… eu te merit… dar tu... nu si nu ...

Ştii ceva? Dacă vrei, tu poţi să pleci, să nu te mai văd nicicând.


Da' lasă-mi soarele şi nopţile cu miros de Mâna Maicii Domnului, lasă-mă să-mi bag picioarele în mare tot anu’ şi să mă culc pe nisipul ăla, nu l-ai văzut 'ce fel mi se cocoloşeşte în cupele sutienului?! Nu ţi-e milă nici de el?! Şi marea… e marea mea, toată lumea ştie asta, am primit-o ca dar de nuntă, nu poţi să mi-o iei.


Şi eşti şi mincinoasă. Mi-ai promis, prefăcuto, că mă duci până la capătul pământului să văd dacă oamenii de acolo au şi ei soare, trebuia să dezbatem care e mai frumos (eu ştiu că e al meu, da' nu le spun din prima…) şi trebuia să le vorbesc despre marea mea care e cea mai curioasă mare şi despre cum nici o mare de diamante nu ma poate fascina mai mult ca a mea… Ce-mi faci tu acum?! Mă faci să cad de fraieră în ochii oamenilor ăstora, o să creadă că sunt neserioasă şi-o să mă arate cu degetul ca pe ursul păcălit de vulpe… da, tu eşti, mă seduci şi mă abandonezi, uşuratico!


Mai gândeşte-te. Măcar un an.


4 comentarii:

Anonim spunea...

hai k m-ai convins!si eu simt la fel.a dracu vara,cata ura si jale seamana in sufletele oamenilor!dar iti promit io ca ma duc acolo unde trebuia sa ajungi tu si o sa-i salut io pe oamenii aceia de departe care te asteapta cu sufletul la gura...si o sa-i conving,chiar cu pretul vietii k soarele tau e cel mai tare,cel mai auriu,cel mai sus!

iulia nadi

Ambasadoarea spunea...

Nu am nici o baza in tine. Fara suparare;)

vyanna spunea...

vorbeste ironic aceasta Iulia..
n-o plac deloc.. te superi?

Ambasadoarea spunea...

Of course not, desi parerea mea e ca nu stie sa se foloseasca de ironie, ci doar vrea sa para interesanta.