sâmbătă, 25 octombrie 2008

Rezumat, reminder sau ceva

Păi, ca să v-o spun pe-aia dreaptă, şi mie mi-a cam fost dor de voi;)

Camdorul e un termen furat dintr-o carte pe care o tot citesc de câteva zile, carte care îmi provoacă vise erotice (roşesc când scriu asta:). Carte pe care o iau cu mine în baie, în cadă, dimineaţa la cafea, dacă mai e dimineaţă şi după ora 11 (când n-am partenere de cafelit, ceea ce se întâmplă rar), la câte o ţigară şi tot aşa.

S-au întâmplat nişte chestii şi sunt multe de scris, dar o iau treptat să nu vă sperii;)

Tre' să vă spun că mă tem când oamenii pleacă, că bătrânii mă sensibilizează de zici că-s instabilă psihic şi că descopăr în bunica din partea mamei un om drag cum n-am gândit vreodată, mai ales când nu mă lăsa să stau şi eu noaptea la poartă ca toţi copiii:)) Pe lângă asta, o să vă spun ce cred eu despre postul de secretară, despre cum odată o să întâlnesc un extraterestru, despre încercări şi cum e să adulmeci de la distanţă locul în care îţi doreşti să fii, da' nu vede nimeni că tu te-ai potrivi locului. Şi o să recunosc cum sunt eu zgârcită, că momentele speciale le fac oamenii speciali, că citesc cărţi care s-au scris pentru ochii mei, că am poezii care nu vor să iasă din mine, că îmi doresc în secret să ne întâlnim odată, că fac liste cu ce îmi doresc, de care uit sau pe care le abandonez, ajungând să nu mai însemne nimic pentru mine, despre copii şi cum îi cred eu nişte fiinţe egoiste prin excelenţă şi ce cred despre naştere şi să nu uit, despre cum o să-mi dedic o lună din viaţă unui avocat aflat în nevoie şi despre familie şi discriminare, despre prima întâlnire cu naşii şi cum se-ntâmplă să nu-ţi placă nişte oameni care trebuie să-ţi placă. Listă mare, nu glumă:)

Dar toate astea, în viitor;)

7 comentarii:

World Wide Alinoi spunea...

Abia astept sa detaliezi tot ce-ai scris pe lista. Chiar daca n-am mai dat cu batul pe la commenturi, sa stii ca am citit tot!
Ce carte citesti? :D

P.S.: Merci pentru adaugarea pe lista. O mica chestie: e "ist" in loc de "bist".

Ambasadoarea spunea...

Da, asa e, aveam in cap "du bist" initial si de aia;)

Ori vrei si tu vise erotice?:))E "Asteptand-o pe Sara";;)

PS: Nu ai de ce sa-mi multumesti;) Ti pup!

Anonim spunea...

ca tot ti'a fost dor de lume, m'am gandit sa'ti fac un cadou. Asa ca te'ai procopsit cu o leapsa de la mine :)

O spunea...

vise erotice??? atât am vrut să spun.

Ambasadoarea spunea...

Barbie, m-am emotionat toata;;) Maine fac dezvaluiri, asa, de luni:)

Octv, da. Recunosc fapta si n-o regret:)

Anonim spunea...

Citesti Haulica... iami... :)

Ambasadoarea spunea...

Iami indeed:D