luni, 2 martie 2009

Eu primăvăresc, voi primăvăriţi?

N-am putut niciodată să aleg unul din cele patru anotimpuri şi să-l numesc clişeistic drept cel preferat. Ştiu că dintre toate, în orice perioadă a vieţii mele, la orice oră eram întrebată, iarna ieşea mereu pe ultimul loc în topul preferinţelor mele, cu tot cu sărbătorile ei. Mereu îmi ziceam că dacă iarna ar ţine 2-3 săptămâni toată lumea ar iubi-o, da' să se întindă pe 3, 4 luni uneori, în anii zăpăzoşi ai copilăriei mele, era deja prea mult!
Toamna e anotimpul în care s-au născut şi tatăl meu şi beau-ul meu şi dragul meu prieten Dani şi prima mea iubire şi naşii noştri, evident că asta o face să fie într-un fel, dar cel mai mult şi mai mult îmi place începutul ei, când nu mai e nici cald, dar nici frig şi-mi dă impresia unui joc ca un dans de culori, amintiri şi senzaţii care te amăgeşte, te păcăleşte şi te atrage în acelaşi timp, ca să nu mai zic că îmi provoacă o plăcere imensă alergatul prin frunze.
Vara, oh, vara e prietena mea cea mai bună, cea mai sălbatică, cea mai dementă, cea mai jucăuşă!
Vara simt cel mai mult şi mai mult că trăiesc, nici o tâmpenie nu mi se pare prea tâmpenie ca să nu o fac şi cum mă face să mă simt în prima secundă când văd marea (marea mea!) - de nedescris! Şi are nori pufoşi şi nisip şi nopţi lungi cu dimineţi superbe şi răsărit şi distracţii, plimbări, dar mai presus de toate, vara asta mă căsătoresc! Prima oară!!! :) V-am zis?! :D
Primăvara, primăvara mea! Am mai spus eu că 2009 e anul transformărilor, ba a metamorfozelor totale chiar, pentru mine. Încep să primesc confirmări ale bănuielii mele inţiale, pentru că e primul an din viaţa mea când mă încântă teribil şi-aproape că-mi vine să-mi trag una pentru rânjetul prostesc de pe faţă pe care-l am când primesc flori. Numai în ghiveci să fie! Eu ştiu că am veleităţi freudiene şi psihanalizându-mă atent aş spune că asta nu înseamnă altceva decât că în adâncul adâncurilor mele cele mai adânci, aş cam fi pregătită să fiu mamă :) Oh, well, we'll see, se poate să fiu dată peste cap de soarele ăsta care îşi bagă curios nasu' în camera mea şi doar el singur e capabil să mă facă să mă gudur ca o mâţă semi-libidinoasă :) Dincolo de asta, e şi anotimpul în care s-a născut bestia-preaminunată-extraordinar-de-superbă-şi-inimaginabil-de-specială care scrie acum, mama ei, prietena ei cea mai bună, prietena ei mai puţin bună şi mama lui, ceea ce mă face să vă zic că o să urmeze într-o zi o poveste aparte, pe nume Bătălia Berbecelor. Soon, în librării şi magazine specializate! :)

PS: Sfaturi pentru cei care nu iubesc. Şi un suflet normal încălţat cu tenişi albaştri ;)

2 comentarii:

metro rider spunea...

Pai, draga inca domnisoara, timpul tau suna a bucurie, a primavara, vara, toamna si iarna minunate. Sunt asa pentru ca le-ai pregatit din vreme, cum spuneai la mine "acasa". Bravo tie, ai toata admiratia! Pentru fiecare moment sa ne avertizezi din vreme... Si ti-oi mai fi zis eu oare ca am anticipat ca ai fi pregatita pentru ce spusesi?? Dar chiar asa, om vedea...
La libraria mea din colt s-au format deja cozi mai abitir ca pentru biletele Madonnei... :)

Ambasadoarea spunea...

Da, mi-ai zis, imi amintesc;) Cu toate astea, tot o surpriza imensa o sa fie, pentru ca nu stiu cand (era sa scriu cum) se intampla :D
Eu am primit deja niste informatii din teritoriu, cum ca insasi Madonna si-a pus soferul sa stea la rand pentru ea:)))