luni, 18 mai 2009

Anunţ la mica bloghicitate

Femeie încă nemăritată ofer în schimbul unui alt ideal planuri de nuntă cu tot cu logistică, invitaţi şi nervi întreţinuţi zilnic în cele mai bune condiţii! Suplimentar faţă de toate acestea pun la dispoziţia doritorilor, fără absolut nici o pretenţie pecuniară sau de altă natură, părinţi (de două feluri) cu muuulte idei. Dacă la asta mai adăugăm şi posibilitatea neîngrădită de a contribui artistic cu orice fel de îmbunătăţiri pe care doriţi să le aduceţi planului iniţial, gen flori în piept, rachiu, dansatul găinii, ruptul turtii deasupra căpăţânei viitoarei mirese, hora din faţa blocului şi alte mici adăugiri care să vă facă ziua căsătoriei cel mai extraordinar moment din viaţa voastră, sunt sigură că o afacere mai bună ca asta n-o să găsiţi în veci. Sunaţi acum!

PS: Yes!!! My mother is in town!

8 comentarii:

dramaqueen spunea...

=)) Scuze, stiu ca nu-i amuzant. It's not easy being you. Eu propun sa te mariti totusi pentru ca nu avem pretext sa bem, nu vezi? Mai naspa e ca s-ar putea sa fur mireasa si s-o duc in Comandante. Si nu e chiar aproape de Galati. Si n-avem nici elicopter. Da' pana dimineata ajungem.
Hai ti pup pi colac!

A-30-something spunea...

No thank you :) That's why I'll have my wedding far, far away :P

INTJ spunea...

e bine totusi ca ai scapat macar de "sfaturile practice" ... http://www.badblogger.org/2008/12/sfaturi-practice-pentru-mirese.html

Anca Dionisie spunea...

pi cuvant...s'te vaz odata maritata...pi cuvant de nu pui o poza cu tini...ti sparg la blog...
ti pup pi baticut, pi turta si pi creasta gainii;)

PS... nu"mor"ambasadoarele cand vor nuntasii...ca sa zic asa:))

Daiana spunea...

Darling, sigur n-ai vreme de o cafea inainte de marele eveniment? O ora-doua in care sa sporovaim despre orice in afara de nunta ta? Fiindca mi se pare ca ti-ar prii :)

Ambasadoarea spunea...

Hon, te compatimesc sincer pt. misiunea nobila pe care o ai, aia de a-mi imblanzi nervii. Si nu stiu cat te va ajuta bautura:D

Leah, you happy girl:)

INTJ, sfaturile alea imi sunt cunoscute de mai mult timp, exact asa NU o sa fac:)

Anca, m-a amuzat teribil comentariul tau, cu tot cu PS:D Si da, o poza mica tot o sa pun;)

Daiana, nici n-am mai avea cum sa vorbim despre nunta in conditiile in care tre' sa dam timpul muuuult inapoi si sa realizam exact cand ne-am cunoscut si care ne erau cunostintele comune, ca si eu sunt cam in ceata:) Deci, soon Daiana + Ambasadoarea = cofi:D

Sorin Grumăzescu spunea...

Stiu ca doare rasul meu, dar asta e. Cand/daca ne vedem, te las sa-mi crapi capul.

Dar...Hahahahahahahahahahahahaha =)) =)) =)) esti nebuna.Esti cu capu'. Rau de tot.

Ai reusit. :))

Acum cateva zile aveam o zi relativ buna si ai reusit sa mi-o strici. (fara sa vrei)
Azi, am avut o zi proasta, dar ai reusit sa ma faci sa-mi revin.

Deci?! Da, recunosc. Te-ai tinut de promisiune. :)))))

Liana spunea...

Ma, nu mi te imaginam trecand prin dansul gaininii nici inainte :)) Acum chiar ca nu! Sa nu zici ca eu nu ti-am zis ca ideea ideala era sa fugiti :))