marți, 3 noiembrie 2009

Şi am fost la mare

... şi marea-i tot acolo, unde am lăsat-o astă vară.

Cam tristă şi botoasă, deh!, nu se bălăcea nimeni în ea. M-am întrebat la un moment dat, în timp ce mă lua gerul gerului pe sus, cât alcool ar trebui să-mi injectez în vene şi în creieri ca să pot să-mi bag măcar un picior în ea... şi nu, nu există atât alcool pe Terra:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai auzit ? Inca nu??? !! www.galateni.net !!!
Tot ce se inampla in GALATI minut cu minut... singurul site din GALATI cu informatii in timp real.
Aici gasesti orice pentru tine , familie si munca ta.
De la stiri si anunturi-gratuite pana la distractie, intalniri si prieteni noi.
Alatura-te comunitatii noastre si nu vei regreta. O spun cei 1000 de membri deja inscrisi.

Te asteptam si pe tine pe www.galateni.net sa ne distram si sa ne cunoastem .