duminică, 10 ianuarie 2010

Care sunt șansele

ca atunci când deschizi geamul undeva după miezul nopții, once in a life time, ca să intre aer curat de afară, după 10 minute, când te-ai așezat comod în pat, cu nările lărgite maxim ca să cuprinzi tot aerul dubios de primăvăratic amestecat cu un miros vag de ploaie de vară, care sunt șansele, zic, să mai stai și la parter și să te trezești din reveria asta în sunete pe care să nu știi cu ce să le asociezi și să descoperi îngrozit și cu o față tâmpă, de bou, că fix atunci cânt te-a apucat pe tine cheful de a respira în toiul nopții aer curat, care sunt șansele, mă, ca tocmai atunci, în seara aia, care e una la o mie sau la un milion, care sunt șansele să descoperi că sunetele alea vin de la un dobitoc care borăște fix sub geamul tău???

2 comentarii:

Anonim spunea...

bai, am ras de m'am prapadit. si sunt la munca!
morala: sa stai la parter e la fel de riscant ca un roller coaster...

Ambasadoarea spunea...

Da, si ti-am zis eu, cateodata parca toate mi se-ntampla numai mie:)