luni, 5 aprilie 2010

Cadoul care mi-a schimbat viața

N-am simțit că e ziua mea, atmosfera festivă a lipsit, cheful meu era să dorm, nu să stau în picioare, în fum, gata să-i satisfac pe toți.
Dar dacă e să ne luăm după cadouri, e clar cel mai productiv și interesant an de până acum:) În top avem un acvariu cu tot cu pești, converșii verzi si, bineînțeles, pe primul loc, crăcănata din colaj. Lola (sau Loli, Lolica, Clopoțica, Durdunica) o cheamă, are 2 luni și am iubit-o definitiv din prima clipă când am văzut-o. E atât de frumoasă și de amuzantă încât uiți că se pișă peste tot, de multe ori, că te trezește la 3 sau la 5 dimineața doar ca să te lingă și s-o iei în brațe, în pat, lângă tine, că agață de nas și roade degete ca un piranha!:)

Hristos a înviat!

3 comentarii:

dramaqueen spunea...

Lola spala la covata :)). Vezi cum faci si mai zi-i cate ceva despre mine, sa nu-si uite matusa, c-o inghit nemestecata. La cat e de mica, tre' sa ai grija sa n-o tragi pe nas din greseala. Da' la cat e de frumoasa, nu poti s-o scapi din ochi. Pupici pe nas sforaitor!

mOntecOre spunea...

imi vine sa intru in fiecare zi pe blogul tau sa ma uit la mutrita ei.

s-o stapanesti sanatoasa:)

Ambasadoarea spunea...

Hon, Lola da tarcoale conversilor mei minunat de verzi, sper sa nu-i gasesc plini de ... noroc intr-o zi:) Mica-mica cracanata, da' ce clontoi are...

Montecore, sa mai vii, ca Lola o sa aiba spatiul ei pe blog;) Merci!