miercuri, 27 octombrie 2010

I'll be there for you:)

Ieri seara muncitorii care au pus in practica ideile mele (nu multe, nu ma banuiti de o asa creativitate) ne-au spus adio lasandu-mi pe cap mormane care se cereau dezmormanizate, saci care se cereau goliti, praf care tipa sa fie sters... din astea, stiti si voi. Eu, azi, evident, nu-mi doream altceva decat sa dorm. Se pare ca ma oboseste maxim mizeria/dezordinea. Noroc ca ma ajutau (sau eu pe ele) inca 2 personaje. Spre dupa-amiaza casa incepea sa semene a casa si nu a depozit abandonat, praful era si el de domeniul trecutului in camere, se schimbase si mirosul, reveneam la normal.

Apoi, descopar ca la o aruncatura de bat, pardon, la o belire de ochi distanta (thanks, Irina, te pomenesc peste tot:), statea cea mai tare dintre vesti, cea mai bucuroasa dintre bucurii: dragii, scumpii, adoratii, minunatii vin la mineeeeeeee. So, pe 10 iulie 2011, moarta-coapta, racita, ologita si cu siguranta, NEgravida voi fi in Piata Constitutiei. Eu voi fi aia care rade si plange si tremura si canta si nu mai vede nimic altceva in jur :D

Niciun comentariu: