miercuri, 24 noiembrie 2010

Ultimele gânduri din burtă

Mă uit în oglindă și-ncerc să mă obișnuiesc cu gândul că cineva o să îmi spună mamă. 
Sunt la câteva ore distanță de o întâlnire care o să-mi schimbe definitiv viața. 
Oare n-o să mi se oprească inima când o să o văd pentru prima oară? 
Am un ghem mare și cald în coșul pieptului când mă gândesc la ziua de mâine. 
25 noiembrie. O lună până la Crăciun. Sună bine 25. 
Încep să mi se răcească picioarele, revin la temperatura dinainte de sarcină. Cu toate astea, de la burtă în sus ard în flăcări.
Nu pot să nu-mi înfoi sufletul de nerăbdare când mă gândesc că o să scap de burta asta așa greu de manevrat și de usturimile de pe suprafața ei.
Sper să nu plâng (și) mâine.
A trecut repede timpul, foarte repede se duc 9 luni (aproape 9, în cazul nostru).
O să-i văd fața. Cât o fi din mine, cât din el? Sănătoasă să fie, nimic nu-i mai important. 
Maică-mea o să mă vadă în spital, ratează momentul de a-și fi văzut mezina cu burtă, pentru că ea vine vineri, ce ironie, ce noroc! 
O să mă dau cu ojă roșie la picioare, bine, o să mă dea beau-ul.
E ciudat, nu mă văd dincolo de ziua de mâine.
Am picioarele reci și ochii umezi.
See you on the other side.

6 comentarii:

shmeny spunea...

oja este obligatorie. in cea mai feminina zi din viata ta trebuie sa fii... si mai feminina. bate-te norocu', ca iar ma emotionasi!
da ma de Craciun copilul tau va avea o luna. o luna de viata, cea mai tare luna, cea mai importanta.
sa stii ca in mintea ta aia plina de chestii colorate ma poti tine de mana maine toata ziua. te imbratisez

Ambasadoarea spunea...

:D Si-acum port verigheta pe degetul mic de la mana dreapta, cam atat de "feminina" sunt.
Merci pt incurajari, rabdare si gandurile bune!:*

maria spunea...

dada, fara oja nu se poate.

Carla spunea...

Esti norocoasa sa poti numara cu atata calm clipele pana la marea intalnire... Sa poti face fiecare lucrusor ce ti-a ramas de facut, incercand sa-ti alungi emotiile si teama, dar simtind ca - totusi - nerabdarea de a o cunoastre pe Iris e mai mare decat orice temere...

Of, lasand filozofiile la o parte... mi-ai dat emotii mari, ma gandesc cu drag la voi si la mogaldeata ce maine (AZI!!!) ti se va cuibari in brate!!!...

Mazarichile nascute pe 25 o saluta pe Iris si-i trimit un pupic finut pe bun-venit!

femeia fericita spunea...

E ora 16:30 in Romania. Ai scapat?

(nu-s nebuna sa astept info live din sala de nastere, da' cand ajungi acasa sa stii ca zilele astea stam cu respiratia taiata sa aflam doua vorbulite despre tine. Si cand ai prins puteri, ne scri, da?)

Evergreen spunea...

ce emotii! abia astept sa vad pozele :*:* Bine ai venit, Iris! Iti doresc ca lumea sa fie blanda cu tine si sa fii norocoasa!