luni, 20 decembrie 2010

Retrospectiva de iarnă

Iac-așa, de la Ionuca, o ultimă leapșă:
- în 2010, după cum bine știți,  am fost aproape tot timpul însărcinată
- urmare a acestui fapt, în aprilie m-am lăsat de fumat
- tot în aprilie, de ziua mea, ateriza pe capul nostru o bucată ochioasă și loloasă
- în iunie sărbătoream un an de căsătorie bântuind prin Sighișoara
- în iulie aflam sigur că Iris e Iris, nu Vlad:)
- la sfârșitul verii mergeam la mare unde-mi etalam imensa-mi burtă
- în septembrie spuneam adio unei persoane care nu avea ce căuta în viața mea și decideam să fac blogul un pic privat și-așa a rămas
- în octombrie, grație Irinei, aflam că în sfârșit vin Bonjovicii la mine, ceea ce m-a bucurat nespus
- cel mai tare, însă, mi se pare faptul că am supraviețuit operației de cezariană și, mai ales, celor 4 nopți petrecute în lagăr spital. Nimic nu mă mai poate ucide acum:)
- apoi, mare minune, am descoperit că păpușile adevărate miros a lapte și a cald, că atunci când zâmbesc topesc totul în tine și că mă uit în ochii ei ca în fântâna adevărului și a fericirii pentru că nimic nu mi se pare mai important, mai frumos și mai al meu:)

Pe 2011 îl aștept aproape cu bagajele la ușă pentru că în afară de sănătate pentru noi, voi și tot neamul nostru, nu-mi doresc altceva decât să umblu mult, să pierd vremea prin București și să cunosc niște feti, iar prin vară s-o tulim într-o primă vacanță-n 3 în Barcelona.
Vă invit pe toți să faceți leapșa asta, dacă nu pe bloguri, atunci măcar în gând și vă doresc zile frumoase și liniștite de sărbători!

7 comentarii:

femeia fericita spunea...

E cald si bine la voi. Din faptul ca scrii rar pe blog deduc ca esti super-incanatata-fericita-multumita-implinita etc.

Un an nou cu muuuuuulte bucurii!

Ambasadoarea spunea...

Incantata-fericita-multumita-implinita si nedormita si lipsita de inspiratie. Iris mi-a inchis gura:))
Un an nou misto si tie!

femeia fericita spunea...

Asa e, in cida haosului de dupa nastere -cu toate durerile si neplacerile- un "soricel" face lumina. Si liniste. Si caldura.
Si de-atata bucurie mami muteste langa ingeras... Vorba ta, cand esti fericita nu prea poti scrie, parca ti-e inclestata gura de-atata miere!

Sa te uiti bine la ea, ca in fiecare zi e alta, asa repede creste... Si sa-i povestesti de toate, sa se faca sfatoasa ca mami!

Evergreen spunea...

:*:* Hai ca m-am emotionat ca ai zis asa frumos. Sper sa ne cunoastem live si la vara de mergi in Barca poate ne gasim acolo (io vreau sa plec 3 luni sa muncesc ca studentii)

Pup la Iris! :*

anca oprescu spunea...

Sarbatori frumoase ca voi! Fainilor ce sunteti...:)
Va pup pe Iris:)

Ambasadoarea spunea...

Multumim, Anca, pupam si noi!

Ionouka spunea...

Dadada, sper ca nu ai abandonat planul cu venitul incoa, eu te astept intens, sa stii! Am o camera de oaspeti brici, mare, calduroasa, cu pereti colorati!