luni, 11 aprilie 2011

2 săptămâni de Hunger management

M-am înscris de la început în programul Tnuva- Hunger management. Aveam nevoie de asta, eram curioasă ce înseamnă și mi s-a părut amuzant să încerc.
Ce a făcut programul ăsta pentru mine?
Well, varianta scurtă a răspunsului e nimic. Tnuva- Hunger Management n-a făcut nimic pentru mine.

Varianta detaliată e următoarea: Eu am făcut totul. Eu am gândit meniurile zilnice, eu am redus (parțial sau total, în funcție de zi) cantitatea de pâine/făinoase/dulciuri, eu am aplicat principiile, știute și amintite acum, ale unei alimentații sănătoase (desigur, cu mici alunecări, că, na, tot om sunt), eu am renunțat la covrigi și alte chestii de ronțăit pe stradă sau seara la tv, eu am reintrodus lactatele în frigiderul meu (cel mai mult, din cauză că am carențe de calciu), deși nu le iubesc prea tare, eu am înlocuit gustările de seară cu mere sau morcovi, eu am adus bidonul de apă mai aproape de mine și tot eu m-am rugat să se vadă rezultate, fie ele și minime, ca să nu mă descurajez.
Și iată. Rezultatale au venit, m-au strâns în brațe și m-au felicitat. Cu un minim efort (că nu m-am dat de ceasul morții să respect și să mă țin de acești pași) aseară am înregistrat minunata scădere în greutate. 2 kg de șunci (de calitate superioară, dar tot șunci) mi-au spus adio. Ok, adio, buh-bye, buh-bye now, never come back!

Sigur, aș fi putut face toate astea de mai demult singură-singurică. Știam ce am de făcut. Știam ce renunțări, ce înlocuiri, ce planuri am de făcut. Pentru că am făcut-o abia acum, eu aș spune că programul ăsta gândit de Tnuva a fost șutul în fund de care aveam nevoie, pentru că m-a pus față în față cu mine:
- Bună, graso, ce faci?
- Grasă, eu??? Nu, no way!

4 comentarii:

femeia fericita spunea...

cool, gata, si io!

Ambasadoarea spunea...

Tare, sa-mi spui cum merge ;)

maria spunea...

ziceti ca merge? ca eu am slabit ca o silfida dupa sarcina ca sa o iau iarna asta in sus cu 4 kg. asa, for fun

Ambasadoarea spunea...

Nu stiu cum ai slabit asa, la mine se misca greu...suncile:)) Io dac-as avea doar 4 chile in plus, nici nu mi-as bate capul. Asta cu Tnuva merge, in sensul ca-ti exerseaza vointa (un fel de stimulent, asa), nu face nimic altceva.