miercuri, 9 ianuarie 2013

Borcanul cu dorințe

De când am văzut pe pinterest mi s-a părut că trebuie să fac și eu asta, dar abia când am văzut borcanul zânei, am trecut și eu la executare.
Nu e plin, dar dacă se împlinesc toate, o să fie un an grozav.
Mi se pare mișto exercițiul ăsta, am scotocit în mintea mea după dorințele pe care le-aș vrea împlinite anul ăsta, le-am scris pe hârtiuțe, le-am făcut sul mic și le-am pus la macerat. Dorințe mici, realizabile, concrete, simple, se țin de mână în borcanul (poate nu întâmplător, de (ex)maioneză:p) cu fundiță și sper eu că acum nu fac altceva decât să se certe care să fie prima împlinită. O să am răbdare, o să le dau timp să se realizeze, pentru că nu am mânjit cu imposibil nici una.
Iar în decembrie le vom scoate una câte una din borcan (eu și beau-ul, că a participat și el - și vai, una dintre dorințele lui era să-mi găsesc eu un job pe măsura valorii mele, awww:p) și sper eu că ne vom spune ha, we did it!. Hai, borcăniți?

5 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Imi place ideea, dar, cred ca am avea mai multe sanse de succes daca in fiecare luna am trage biletel si ne-am concentra pe indeplinirea lui.

evergreen spunea...

Ha! Si eu mi-am facut o lista cu chestii. Ma simteam total debusolata. Sper sa iasa :) Spooor voua!

Ambasadoarea spunea...

Da, bun asa, Ela, si-asa nu lasam doar soarta sa se ocupe de dorintele noastre, ci intervenim activ:)

Si eu aveam nevoie sa ma gandesc la ce vreau si sa scriu asta pe hartie, Rox. S-avem noroc, ca de meritat meritam:p

Alina spunea...

Foarte frumos! :)

Anul trecut mi-am dorit 4 chestii. Am realizat doua...

Anul asta inca nu m-am gandit dar trebuie scris. Clar :)

Ambasadoarea spunea...

Pai, hai, Alina, am auzit ca tre sa ai lista gata pana la sfarsitul lui ianuarie, altfeeel nu-ti mai garanteaza nimeni ca se implinesc :p