duminică, 21 iulie 2013

O zi (resimțită ca o săptămână) la mare

Da, noi suntem din ăia ciudați, care preferă să se ducă la mare dimineața și să se întoarcă seara, decât să nu meargă deloc. Știu, rațional privind, ar putea să pară că nu se merită, că eforturile sunt prea mari pentru satisfacții așa mici, adică așa scurte, că oboseala e prea mare, mai ales dacă mergi cu copilul, că aia, că ailaltă.
Da. Dar totuși nu. Nu și când iubești marea cu toți ficații și simți că te usuci naibii dacă nu ajungi mai repede la ea. Sigur că mă știți deja, bine'nțeles că dragostea veche și definitivă pentru mare nu m-a împiedicat aseară, la întoarcere, să exclam cu mâna-n șalele dureroase: i'm too old for this shit!:p

Dar să vedem, aliniate frumos, bunele și nasoalele:
- am văzut mareeeeeeea!
- eram new entry pe plaja din Năvodari, nu mai fusesem niciodată, mi-a plăcut. Plaja mare, lată, nisip fin, dar scoicos, scoici sparte, înțepătoare, dar și întregi, frumoase.
- apa caldă, curată (no alge, adică), dar în care mișunau peștișori (aproape de mal), meduze mici, mari și gângănii.
- umbrele din stuf și sezlonguri din lemn.
- 15 lei sezlongul, 6 lei berea pe plajă (ori e enorm, ori tre să ies eu mai des în lume:p), o singură terasă (în zona în care am poposit noi).
- în a doua tură de scăldat m-a pișcat o gânganie DE OCHI și, relaxată cum mă știți, am crezut că o să și mor de la asta:p Senzație foarte nașpa, usturătoare, a trecut la un moment dat cu comprese cu apă foarte rece.
- copil încântat de piscină, nu și de mare. E al treilea an când refuză să intre în ea. Mai bine, nu mă supăr:p
-s-a jucat în nisip și-n piscină, a mâncat ok (chestii luate de-acasă în lada frigorifică, de frica enterocolitelor mai mult), și-n general a fost ok cu toate, dar n-a vrut să doarmă la prânz pe șezlong (nu că m-aș fi așteptat la asta, dar mi-ar fi prins bine măcar o juma de oră de respiro).
- am cam fost un fel de titirez turbat, învârtindu-mă aiurea în jurul ei. plm, apa nu-i sterilă, bate vântu', îi intră în ochi, în urechi, dacă răcește, dacă îi e frig, dacă face insolație, dacă nu bea suficientă apă, dacă, dacă. shame on me, aveam pretenții:D
- deși trezită de la 5.30 a adormit abia în mașină, când am plecat, ocazia perfectă să mă holbez la ea (așa senină, moale și nisipoasă), în așa hal c-a început instant să-mi curgă miere prin vene.
- la 21.10 eram deja în pat, îmbăiate și rupte-n gură. nu știu care-a adormit prima:D

Azi, ca să nu zac liniștită, domnu' beau avea di tăti: dureri de cap, greață, vomă, frisoane. Ori e de la bere după bere ori e insolație ori un virus scârbos pe care nu-l vreau, nu-l vreau în casa mea, ducă-se, ducă-se, fără oprire pe la Iris, da, da, da?

Mai vrem? Culmea, da.

 *mai multe poze aici .

3 comentarii:

Anonim spunea...

Esti o mama minune! :-)

Ambasadoarea spunea...

Haha, da, toata numai minune:))

Ambasadoarea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.